× Artikel Pitedah Ringkes Poster Video

Hukum Buang Panganan Sing Esih Bisa Dipangan (Hukum Membuang Makanan Yang Masih Bisa Dimakan)

Hukum Buang Panganan Sing Esih Bisa Dipangan (Hukum Membuang Makanan Yang Masih Bisa Dimakan)

Pitakonan Kaping Kalih Saking Fatwa Nomer 17467 (Bab 26 Halaman 310)

Pitakonane:

Saben-saben wonten tiyang ingkang bucal tedian dumateng panggenan kagem bucal runtah. Nalikanipun tiyang ingkang ngangkuti runtah saweg ngangkuti runtah, piyambakipun ugi ngumpulaken tedian ingkang bade dibucal puniko. Punopo pitedahipun panjenengan kagem warga kaliyan pejabat teng pemerintahan? Dalem temen anggenipun pangarep-arep pitedahipun panjenengan. Mugi-mugi Allah ta’ala ngaturi pangayoman kagem panjenengan kaliyan ilmunipun panjenengan wonten manfaatipun kagem kaum Muslimin dan Islam.

Wangsulane:

Ora diolihena buang panganan sing esih bisa dipangan neng tong runtah. Kudune panganan kuwe disimpen lan bisa dienggo pakan kewan, jalaran buang panganan neng tong runtah kuwe nyalahi manfangate berkahe panganan lan buang-buang duit.

Wa bilahit taufiq, wa shalalloohu wa salaman nabiyina muhmmad wa ‘ala alihi wa shohibihi ajma’in

Walloohu ta’ala a’lam bi showab

Lajnah Daimah wal Buhuts Wal Ilmiyah Kerajaan Saudi Arabia

Ketua: Asy-Syaikh `Abdul `Aziz bin` Abdullah bin Baz

Anggota :

Diowahi setitik njiplak sekang:

http://www.alifta.net

 

ARTINYA:

HUKUM MEMBUANG MAKANAN YANG MASIH BISA DIMAKAN

Pertanyaan Kedua Dari Fatwa 17467 (Bab 26 Halaman 310)

Pertanyaan:

Kadang kala ada orang yang membuang sampah di tempat sampah. Ketika ada orang yang mengangkuti sampah, sedangkan dia juga mengumpulkan makanan yang dibuang. Sampah tadi itu berisi barang sudah tidak digunakan. Apa nasehat anda untuk pejabat yang ada di Pemerintahan? Saya benar-benar berharap nasehat dari anda. Semoga Allah ta’ala melimpahkan perlindungan bagi anda dan ilmu anda dapat bermanfaat bagi kaum Muslimin dan Islam.

Jawaban:

Poster Lainnya

Poster Dakwah Salafy Ngapak 1054
Poster Dakwah Salafy Ngapak 832
Poster Dakwah Salafy Ngapak 1227
Poster Dakwah Salafy Ngapak 1215
Poster Dakwah Salafy Ngapak 453
Poster Dakwah Salafy Ngapak 650

Video

Do’a Ketika Melihat Hilal Ramadhan

Do’a Ketika Melihat Hilal Ramadhan

Disampaikan oleh: Al-Ustadz ABU HAMZAH YUSUF حفظه الله

 

اللهُ أَكْبَرُ، اللَّهُمَّ أَهِلَّهُ عَلَيْنَا بِالأَمْنِ وَالإِيمَانِ وَالسَّلاَمَةِ وَالإِسْلاَمِ وَالتَّوْفِيقِ لِمَا يُحِبُّ رَبُّنَا وَيَرْضَى ، رَبُّنَا وَرَبُّكَ اللهُ

“Allahu Akbar, Ya Allah terbitkanlah al-hilal kepada kami dengan keamanan dan iman, dengan keselamatan dan Islam, dan taufiq kepada apa yang Engkau cintai dan Engkau Ridhai. Rabbku dan Rabbmu adalah Allah.”

[HR. At-Tirmidzi (3451), Ad-Darimi (1741), Al-Hakim (II/285) dari shahabat Thalhah bin ‘Ubaidillah. Dishahihkan oleh Asy-Syaikh Al-Albani dalam Ash-Shahihah no. 1816. diriwayatkan pula oleh Ad-Darimi (1740) dari shahabat Ibnu ‘Umar. Dishahihkan pula oleh Asy-Syaikh Al-Albani dalam Shahih Al-Kalimith Thayyib no. 162.]

Pitedah Ringkes

Artikel